loading...
karenddl
اسماعیل صدر بازدید : 110 دوشنبه 03 خرداد 1395 نظرات (0)

تصویر : https://rozup.ir/view/1563532/123.jpg


گروه بازرگانی کارن به عنوان اولین و بزرگترین مجموعه ی ارائه کننده قفل های دیجیتال در ایران بـا 11 سـال حضور مستمـر و همکـاری با سـازمان هـای دولتی و خصوصی، در ایران شناخته شده می باشد که نشان از اعتماد شما عزیزان به این مجموعه می باشد.

جهت آگاهی از پروژه ها و همچنین آشنایی با قفل های الکترونیکی گروه بازرگانی کارن با شماره تلفن های 88202561 و 88202562 تماس بگیرید تا همکاران ما اطلاعاتی بیشتری در زمینه قفل دیجیتال در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

وب سایت : http://www.karenddl.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
گروه بازرگانی کارن به عنوان اولین و بزرگترین مجموعه ی ارائه کننده قفل های دیجیتال در ایران بـا 11 سـال حضور مستمـر و همکـاری با سـازمان هـای دولتی و خصوصی با هـدف فـعالیت در زمینه هـای تهیـه و تـوزیع و فــروش انواع قفل های دیجیتـال و وسایـل امنیتی پایه گـذاری شده است. گسترش تـکنولوژی مرتبط با زمینـه تخصصی شرکت و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان نـیز مـکمل فعـالیت های اصـلی این واحــد است، کلیه فعالیت های فـوق می بـایست در جهت جـلب رضـایت کـامل مشتریـان، گسترش بـازار و رسیدن به نتایج مطلوب تـجاری شـرکت انجام پذیرد. گروه بازرگانی کارن با تکیه بر تحقیق و پژوهش تیم متخصص خود، همـواره بهترین مـحصولات از برترین برندهای جهانی را مطابق با نیاز مصرف کننده در ایران انتخاب و ارائه می نماید. همچنین تیم خدماتی بازرگانی کارن کلیه مراحل آموزش، نصب، پشتیبانی و گارانتی محصولات را تحت پوشش خود قرار می دهد. گروه بازرگانی کارن شماره یک در قدرت نام تجاری در ایران، شماره یک در شاخص کیفیت و شماره یک در رضـایت مشتری می باشد. هدف مـا تلاش برای ارائـه محـصولات و خدمات نوآورانه و متفاوت برای یک زندگی امن و راحت است. چشــــم انــداز مــا گستــرش فــــرهنــــگ استفــــاده از قفـــــل دیجیتــــال در ایــــــران اســت.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • قفل دیجیتال سامسونگ

    قفل های دیجیتال سامسونگ شرکت کارن، محصولات داخلی کشور کره جنوبی می باشند که از لحظ کیفیت بسیار بالاتر از قفل های دیجیتال صادراتی این کشور می باشند. همچنین این قفل های الکترونیکی با داشتن یک سال وارانتی تعویض و ۱۰ سال گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش بهترین خدمات را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد که در هیچ شرکتی نظیر آن را مشاهده نمی کنید (خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته).

     

    به گفته ها و شنیده ها دروغین توجه نفرمایید. قفل های دیجیتال کره ای سامسونگ با تنوع بیشتر نسبت به قفل های الکترونیکی چینی سامسونگ (قفل دیجیتال صادراتی سامسونگ)، در بخش کره ای زبان سایت سامسونگ قرار دارند. محصولات ما را در سایت اصلی سامسونگ مشاهده نمایید تا از کیفیت قفل های دیجیتالی ما اطمینان حاصل نمایید.

     

    http://www.samsungsds-nss.com/?p=sdl

    قفل الکترونیکی جدید سامسونگ با دستگیره متفاوت/قفل های دیجیتال PULL & PUSH

    در این نوع قفل های دیجیتال، شاهد دستگیره به صورت معمول (دستگیره معمولی درب منازل) نخواهیم بود بلکه نحوه باز شدن در این مدل قفل ها به صورت زیر می باشد:

    ·از قسمت بیرونی با کشیدن دستگیره هم درب و هم قفل باز می شوند(pull ).

    ·از قسمت داخلی با فشار دادن دستگیره هم درب و هم قفل باز می شوند( push ).

    قفل دیجیتال

    قـفل دیجیتال محصولی است کـه بـر روی انواع درب های ورودی ساختمان به منظور دسترسی سریع و آسان به قـفل، افزایش امنیت، زیبایـی و قفل کردن درب نصب می گردد و با سیستم های متنوع امنیتی که در آن بکار رفته آرامش و امنیت هر چه بیشتر را برای کاربر به ارمغان می آورد.

     

    امکانات و مزایا:                                                     

    ۱- بـه راحـتـی و در عـرض چـنـد ثانـیه می توانید کلید (کارت) گم شده را از کـار بیندازید.

    ۲- به صورت خودکار قفل می شود.

    ۳- کلیدهای لمسی و کارت هـای این قفـل هـای الکترونیکی بسیار سبک، کـوچک هستند و وجـود آنها مانند دسته کلیدهای حجیم و سنگیـن قبـل سخت نیست.

    ۴- شما می توانید از کارت متروی خود نیز برای این قفل های الکترونیکی به  عنوان کارت ورود به منزل یا دفتر خود استفاده کنید.

    و مزایای بسیار دیگر که شما را به خرید قفل های دیجیتال ترغیب می نماید.

     

    از برندهای معروف که در زمینه تولید قفل های دیجیتال فعال و در این عرصه محصولات بسیار متنوع و با کیفیت تولید نموده اند می توان به موارد زیر اشاره نمود:


    1)GATEMAN
    2)SAMSUNG
    3)MILRE
    4)H-GANG

     

    با کلیک بر روی هر یک از برندهای فوق می توانید وارد سایت اصلی این شرکت ها شده و اطلاعات بیشتر را کسب نمایید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 88202561-88202562 تماس حاصل فرمایید.

    خدمات پس از فروش قفل دیجیتال/خدمات و پشتیبانی

    شرکت کارن شرایطی را فراهم نموده است تا خدمات پشتیبانی موثر و کارآمدی را نیز به صورت دایمی و ۲۴ ساعته، با بهترین نیروهای متخصص و کارآزموده، در کلیه‌ی روزهای سال به مشتریان خود ارائه نماید .

     

    هم‌اکنون، تیم پشتیبانی فنی  به صورت دایمی آمـاده‌ی پاسخ‌ گـویی به نیازها و مشکلات کاربران است.

     

    مشتریان می‌توانند در طول شبانه‌ روز و در تمام روزهای سال ازطریق شماره های همراه با بخش پشتیبانی فنی شرکت کارن تماس بگیرند و نیازها و مشکلات خود را با تیم فنی مطرح سازند.

     

    بی‌گـمان مشکلات و مسایل مطرح شده از سوی مشتریان بی‌درنگ پی‌گیری و در زودترین هنگام ممکن برطرف خواهد شد.

     

    منتظر تماس شما هستیم تا به بهترین نحو خدمات خود را به شما ارائه نماییم و موجبات رضایت شما را فراهم نماییم. تیم پشتیبانی فنی این شرکت تمام تلاش خود را در جهت ارائه بهترین خدمات به شما خواهد نمود تا با خیالی آسوده از خرید قفل های دیجیتال این شرکت به بهترین نحو استفاده نمایید.

     

    شایان ذکر تمام نیروهای فنی و تخصصی این شرکت از بهترین و زبده ترین متخصصان کشور بوده که به تمام اطلاعات روز دنیا در زمینه سرویس دهی قفل های دیجیتال سامسونگ و حتی تمامی برندهای موجود در جهان واقف بوده و به راحتی می توانند مشکلات شما را در هر زمینه ای برطرف نمایند.

     

     

     

    پس دیگر نگران خرابی و مشکل فنی و یا تامین قطعات قفل دیجیتال خود نباشید….

    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 202
  • بازدید سال : 1,243
  • بازدید کلی : 8,669